Tempahan T Shirt Sekolah

RM0.00


















RM0.00

Tempahan T Shirt Sekolah

Kami menerima tempahan membuat t.shirt sekolah seperti T.Shirt Rumah Sukan, kelab dan persatuan dengan harga yang berpatutan. Jangkamasa siap bagi setiap tempahan adalah antara 2 minggu hingga 1 bulan. Kain yang digunakan ialah kain Tetra Cotton dan Microfibre. Pelanggan juga boleh memilih kain jenis lain.

1. Tetra Cotton (TC 26)
Merupakan kain pilihan popular kebanyakan sekolah. Kain jenis ini bukan 100% cotton dan kurang meresap peluh. Walau bagaimanapun kain jenis ini biasanya akan tahan lama kerana susah untuk scretch.

2. Cotton 100%
Kain jenis ini adalah kain yang mendapat sambutan yang paling menggalakan kerana any meresap peluh Dan salsa dipakai pada bila-bila masa. Kain ini sangat lembut tetapi masala yang biasa pada kain ini adalah any cepat melebar (scretch/shrinkage)

3. CVC/Lacoste
Kain jenis ini adalah campervan an Tara polyester Dan cotton. Kain ini kurang meresap peluh tetapi labia lembut dare kain TC. Kain jenis ini biasanya untuk bijou berkolar sahaja. Kain
Lacoste am at sensual dijadikan t-shirt formal.

4. Micro Fiber
Kain jenis ini amat selesa dipakai. kebiasaan kain ini digunakan untuk hari sukan Dan aktiviti luar termasuk jersey bola. Kain ini tidak meresap peluh Dan juga menyebabkan terasa cepat panas. Kain ini lebih mahal daripada kain TC, lacoste Dan juga Cotton.

Untuk tempahan sila kemukakan design yang anda mahu, saiz serta kuantiti untuk sebutharga terbaik kami.

Wsap : 013-9473970 (En. Hafeez)

Sample Design

 AR01 - Material Tetra Cotton atau Micro Fibre

 AM01 - Material Tetra Cotton atau Micro Fibre

Produk lain yang mungkin ANDA minati:

Share this product :

Catat Ulasan

 

Copyright © 2016. MYSEKOLAH2U - All Rights Reserved
Published by HALAMAN NIAGA
Proudly powered by Blogger